• Forfatters billedeAB Forever

Generalforsamling 2021 er fastlagt

Opdateret: 22. feb. 2021

Efter en lille forsinkelse grundet coronarestriktioner, har vi nu fastlagt årets ordinære generalforsamling i AB Forever.

Generalforsamlingen afholdes i år 11. marts 2021 kl. 19.

Generalforsamlingen bliver som så meget andet i denne tid anderledes end det plejer, for mødet bliver i år digitalt. Når vi nærmer os 11. marts, melder vi mere ud om hvordan du deltager i mødet, som bliver via programmet Microsoft Teams. Ligesom de andre år, skal du være medlem af AB Forever for at deltage i generalforsamlingen.

Dagsordenen er indtil videre følgende:

2. Årsberetning

3. Regnskab

5. Valg af bestyrelse

Ændringer i dagsordenen kan ske indtil 8 dage før mødets afholdelse.

Følgende bestyrelsesmedlemmer er på valg:

Christian Drewer (ønsker genvalg)

Malene Baureis Hansen (ønsker genvalg)

Mia Hansen (ønsker ikke genvalg)

Tobias Wonding (ønsker genvalg)

Lars Panduro (ønsker genvalg)

Vi gør opmærksom på at generalforsamlingen er lovlig indkaldt ifølge vores vedtægter (find dem her). Forslag til generalforsamlingen skal være bestyrelsen i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen finder sted. De indkomne forslag kan rekvireres fra fanklubben 8 dage før generalforsamlingen.

102 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Formanden tager orlov